
- Om Bravo
7 ting du kan forvente av Bravo som IT-partner
Som en hvilken som helst partner i livet, er også en IT-partner enkel å samarbeide med. Faller valget av partner på Brav...
Les mer
ISO 9001 er den mest anerkjente kvalitetsstyringssystemstandarden på internasjonal basis. Sertifiseringen gir spesifikke krav som forbedrer bedrifters evne til å konsekvent levere produkter og tjenester som oppfyller kundens krav, står det på DNV sine sider.
– En tillitserklæring til hvordan vi jobber med kvalitet og forbedring
For oss i Bravo har veien mot ISO 9001-sertifisering vært både lærerik og verdifull. Vi har alltid hatt prosessforbedring som en del av kjernen i hvordan vi jobber – og nå har vi fått det formelt bekreftet: Våre kunder og partnere kan være trygge på at vi kontinuerlig forbedrer oss gjennom strukturerte rutiner, dokumentasjon og internrevisjoner.
– Med mål om å forbedre kundeopplevelsen og driftssituasjonen, er dette en viktig milepæl for Bravo, forteller CEO Mikael Osen.
Det er vår COO, Cathrine Hansen, og Operations Manager, Andreas Wigestrand Sitter, som har ledet arbeidet med sertifiseringen.
– Det er svært nyttig å få en ekstern og profesjonell vurdering av hvordan vi jobber med rutiner og kvalitet. Vi har hele tiden ønsket forbedring – og med ISO 9001 har vi nå en standard å måle oss mot. Det gir mening og verdi i hverdagen.
ISO 9001 er en internasjonalt anerkjent standard for kvalitetsledelse. Den hjelper virksomheter med å sikre at de leverer produkter og tjenester som møter kundens krav og følger gjeldende lover og regler – på en konsekvent og effektiv måte.
For å bli ISO 9001-sertifisert må en bedrift:
Kort sagt: Sertifiseringen viser at virksomheten har orden i sysakene – og jobber systematisk med kvalitet hver eneste dag.
Vi i Bravo ser store fordeler ved å ha struktur og kvalitetssikring i alle ledd. ISO 9001 gjør oss bedre rustet til å optimalisere tjenesteleveransen vår, samtidig som vi får bedre innsikt og kontroll over interne prosesser.
Og ja – vi gleder oss faktisk over arbeidet med å dokumentere avvik, forbedre rutiner og følge opp standarder. For oss handler det ikke bare om å “bestå revisjonen”, men om å skape ekte verdi for kundene våre – hver dag.
Med dette som grunnmur fortsetter vi å utvikle innovative løsninger, skreddersy tjenester til kundens behov og styrke hele kundeopplevelsen. Vi håper alle våre kunder – både små og store – allerede merker forskjellen.
7 ting du kan forvente av Bravo som IT-partner
Som en hvilken som helst partner i livet, er også en IT-partner enkel å samarbeide med. Faller valget av partner på Brav...
Les mer
Bravo Wrapped 2024! 🎉
Vi ser tilbake på et år fylt med spennende prosjekter, nye kollegaer og fantastiske samarbeid. Les om hvordan Bravo har ...
Les mer