Streaming

Nyt friheten av å delta uansett hvor du befinner deg, uten å tenke på plassmangel.

Streaming, eller strømming, er mest sannsynlig allerede en ressurs du har tilgang til. Har du  møte- og samhandlingsutstyr, har du den nødvendige grunnmuren for å utnytte teknologien i den hybride arbeidshverdagen. Er du usikker på hvordan du skal gjøre det så er vi her for å hjelpe deg. For større arrangementer og spesielle behov, kan vi tilby skreddersydde løsninger som gir deg, bedriften din og kundene dine den beste opplevelsen.

Grunnmuren i din hybride arbeidshverdag

Streaming, eller strømming, er en teknologi der kunder og ansatte kan se video og presentasjoner når det passer de, fra den plassen som passer de.

Uansett hva du bruker streaming til, er det noe du på en eller annen måte trenger for å kunne tilby og delta en effektiv og hybrid arbeidshverdag. Virksomheter i alle bransjer har stor nytte av streaming, men på forskjellige måter. 

Noen av bruksområdene innenfor våre streamingløsninger:

Mann som filmer med kamera.

Fordelene med streaming

Det finnes mange fordeler med streaming, i tilegg til at det er grunnmuren i din hybride arbeidshverdag. Noen av dem er:

Streaming er ikke nødvendigvis en egen, separat tjeneste. De fleste som har installert utstyr for møterom og samhandling har allerede muligheten for streaming – som en av flere funksjoner, der du kan dele videoer eller en presentasjon. Her handler mye om å bruke teknologien du har tilgjengelig på riktig måte utifra dine forutsettninger.

For større arrangementer med mange deltakere hjelper vi deg med å sette opp egne, dedikerte strømmeløsninger.

Vi har samarbeidet godt med Bravo Norge i over åtte år. Selskapet er tilgjengelig når vi har behov for det og er kompetente og helt rå på å forstå og imøtekomme de behovene vi har som en utdanningsinstitusjon.

david eriksson Bravo

Ditt streamingbehov i fokus.

«Det som er viktig for meg er å jobbe sammen med kunden for å finne ut hvordan de ønsker å jobbe med streaming og podcasts. Dette krever en del intern kompetanse, og det er viktig å legge godt til rette. Som dedikert partner til kunden styrer vi med vår kompetanse et oppsett for å matche kundens nivå. Gjennom et langsiktig samarbeid kan vi kontinuerlig utvikle tjenesten. Det beste er å jobbe med nye tilnærminger der vi sammen med kunden kan styrke kjernevirksomheten og finne nye, lønnsomme tjenesteområder.»

David Eriksson, Account Manager i Bravo

Skal vi ta en hyggelig prat om hva vi kan gjøre for deg innenfor streaming?