Streaming, eller strømming på norsk, sørger for at de du ønsker, kan se innholdet du ønsker å presentere fra hvor som helst, i inn- og utland. Uansett hvilken bransje du jobber i, er streaming aktuelt. Enten du skal holde et webinar, en presentasjon, en konsert eller forelesning. Noen ganger ønsker du kun å presentere noe, andre ganger ønsker du muligheten for dialog og spørsmål underveis.
Fordeler
Vi kan hjelpe deg med den digitale infrastrukturen, enten du er en liten eller stor virksomhet.
Ta kontakt så kommer vi raskt tilbake til deg!
Ny selskapsfilm? Townhall? Instruksjonsvideoer? Med strømming kan kunder og ansatte se det når det passer, hvor som helst.
Streaming, eller strømming, er en teknologi der kunder og ansatte kan se video og presentasjoner når det passer de, og fra hvor som helst. Så dersom du ikke rekker allmøtet, eller premieren på den nye selskapsfilmen, kan du bare se det senere. Virksomheter i alle bransjer har stor nytte av streaming, enten det er for webinarer, opplæring, presentasjoner, forelesninger… eller en konsert.
Med live-streaming kan du se en presentasjon direkte, med mulighet for dialog eller spørsmål underveis. Det er en glimrende mulighet til å samle folk til et bestemt tidspunkt. Alle kan ta del i presentasjonen fra der de er, uten at de må samles fysisk. Det er både tidsbesparende, fleksibelt og helt i tråd med nye måter å jobbe på.
Streaming er en fleksibel og effektiv måte å nå ut til ansatte og kunder med innhold og budskap. Noen av fordelene er:
Streaming er ikke nødvendigvis en egen, separat tjeneste. De fleste som har installert utstyr for møterom og samhandling har allerede muligheten for streaming – som en av flere funksjoner, der du kan dele videoer eller en presentasjon. For større arrangementer med mange deltakere kan du benytte egne, dedikerte strømmeløsninger.
Vi har samarbeidet godt med Bravo Norge i over åtte år. Selskapet er tilgjengelig når vi har behov for det og er kompetente og helt rå på å forstå og imøtekomme de behovene vi har som en utdanningsinstitusjon.
Kjell Thomas Mathisen, Høyskolen Kristiania
«Det som er viktig for meg er å jobbe sammen med kunden for å finne ut hvordan de ønsker å jobbe
med streaming og podcasts. Dette krever en del intern kompetanse, og det er viktig å legge godt til
rette. Som dedikert partner til kunden styrer vi med vår kompetanse et oppsett for å matche kundens
nivå. Gjennom et langsiktig samarbeid kan vi kontinuerlig utvikle tjenesten. Det beste er å jobbe med
nye tilnærminger der vi sammen med kunden kan styrke kjernevirksomheten og finne nye,
lønnsomme tjenesteområder.»
David Eriksson, Account Manager i Bravo
Vi viser gjerne, og forteller deg hvordan en god digital infrastruktur er en god investering – for både business og ansatte.
Stor eller liten, vi har løsningene – ta kontakt og finn ut mer!
Cookie | Varighet | Beskrivelse |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | Informasjonskapselen er satt av GDPR Cookie Consent-plugin og brukes til å lagre hvorvidt brukeren har samtykket til bruken av informasjonskapsler eller ikke. Den lagrer ingen personopplysninger. |