Gjestene til dine medarbeidere, vareleveranser og andre besøkende, vil enkelt kunne registrere seg og raskt bli tatt i mot uten unødvendig tidsbruk eller venting.
Kostnadsbesparende
Det er mange fordeler med en digital løsning for besøksregistrering, enten det er i en resepsjon med bemanning helt eller delvis, eller ubemannet. Kostnadsreduksjonen kan være betydelig når tid ikke går med til registrering av alle besøkende, som enkelt gjør dette selv.
Bedre sikkerhet
Med besøksregistrering styrker du sikkerheten i bygget, slik at ingen uvedkommende får enkel adgang – uten å oppgi noe informasjon om seg selv.
Ved registrering kan besøkende tildeles et tilgangsnivå, som styrer tilgangen til ulike deler av bygningen. Systemet sikrer at besøkende kun har tilgang til relevante områder. Dette reduserer risikoen for at uvedkommende får tilgang til konfidensielle steder som serverrom eller forskningslaboratorier.
Et skjold mot sosial manipulasjon!
Vil du vite mer om digital besøksregistrering?
Vi i Bravo er med deg gjennom hele prosessen: fra prosjektering til leveranse, drift og service. Vi gleder oss til å høre fra deg!