Dette kan bli et ganske langt punkt, men vi skal prøve å fatte oss i korthet – og dét er jo en kunst i seg selv. Det viktigste vi håper du sitter igjen med etter å ha lest dette punktet, er at vi prioriterer din bedrifts og ansattes IT-sikkerhet høyt, at vi tar dine utfordringer på alvor, og at vi alltid tenker sikkerhet før vi implementerer løsninger hos deg.
Trusselbeskyttelse på tvers av plattformer
Du kan aldri være hundre prosent sikker mot cyberangrep – desto viktigere er det at vi gjør det vi kan for å beskytte deg. Vi i Bravo tilbyr trusselbeskyttelse som fungerer på tvers av ulike plattformer. Enhetene du jobber med hver dag, hvor du lagrer dokumenter og kommuniserer med kolleger om sensitive saker, er viktig å beskytte. Nå tenker du kanskje i hovedsak på PC-en din? Ikke glem at du omringer deg med flere devicer.
Møterom – en åpen kilde for angrep
Møterommene dine kan også være en åpen kilde for cyberkriminelle. Valg av plattform er én ting, men hvor du velger å lagre dataene fra møtene dine er en annen. GDPR og EUs reglementer for oppbevaring av data er noe alle må forholde seg til, men burde du egentlig lagre dataen i skyen eller på en egen server som bare du har tilgang til?
Oversiktlig sikkerhet for bedriften din
Vi implementerer elementer som har lav sikkerhetsrisiko. Vårt mantra er «desto færre aktører vi blander inn i miksen, desto enklere er det å forholde seg til for deg».
Vi tilbyr opplæring i IT-sikkerhet
Når vi har gjort det vi kan for å forhindre mulige cyberangrep, er det faktisk menneskelige feil som utgjør den største risikoen for din bedrift. Derfor tilbyr vi opplæring i IT-sikkerhet slik at dine ansatte vet hvordan de skal unngå å gi cyberkriminelle en inngang til bedriften. Det er neimen ikke lett å være kildekritiske i dag, når informasjonen ser så profesjonell ut.
La oss oppsummere punktene over: Behov for sikkerhetsgrad varierer fra bedrift til bedrift – alt ettersom hva du jobber med. Vi anbefaler alle en Bravo-standard, men utover dette tilpasser vi oss dine behov og anbefaler deretter.
(Pjuh – okei, så dette punktet ble ikke så kort likevel, og enda er det så mye mer vi kunne snakket om.)