Til forsiden
  1. Forside
  2. /Om Bravo
  3. /Karriere

Vil du også bli IT-magiker?

Vi er alltid på jakt etter flinke folk som vil være med å skape magi i den digitale hverdagen til kundene våre.

Vi skjønner at det å bytte jobb er et stort valg, og at man ofte sitter igjen med spørsmål etter første samtale. Derfor har vi laget en side som gir deg en enkel oversikt over hvem vi er, hva vi gjør, hvem du vil jobbe med, og hva du kan forvente i en rekrutteringsprosess hos oss.

Vår visjon

Vi vil tilgjengeliggjøre det som nå er utilgjengelig for den vanlige ansatte. Tenk deg før i tiden når regnskap enten måtte utføres av en fagperson eller sendes videre til en autorisert regnskapfører. I dag kan mye av dette gjøres helt enkelt gjennom moderne løsninger som hjelper deg med å forenkle en ellers kompleks og avgjørende del av bedriften.

Slik er det også med digital infrastruktur, som fungerer som ryggraden i moderne virksomheter. Ved å forenkle og tilgjengeliggjøre digitale prosesser, kan vi effektivisere arbeidsflyten og redusere unødvendige flaskehalser. Dette gir ikke bare bedre innsikt og kontroll over virksomhetens digitale landskap, men gjør det også mulig for ansatte å delta og bidra på en måte som tidligere var begrenset til spesialister.

Vår visjon er å bringe den digitale revolusjonen nærmere hver eneste medarbeider, og ved å forenkle digital infrastruktur ønsker vi å gjøre komplekse prosesser mer tilgjengelige og brukervennlige.

Vi tror på å utjevne det digitale spillet, slik at alle kan dra nytte av den stadig voksende digitale verdenen på en enklere og mer effektiv måte.

Hvorfor jobbe hos oss?

Vårt verdiløfte

Entusiastiske spesialister som spiller på lag.

Vi skaper forvandling.

Vårt samfunnsoppdrag

Vi skaper en hverdag hvor digitale bekymringer forsvinner,

og alle har friheten til å dyrke egne ambisjoner.

Intervjuprosessen vår

01 👋Introsamtale

Vi tar for en kort prat der du får mer informasjon om rollen, Bravo som selskap og annet du skulle ha spørsmål om. Denne samtalen er ofte med rekrutteringsbyrået vi bruker. Målet med denne samtalen er å få en overordnet oversikt over din bakgrunn og besvare eventuelle spørsmål du måtte ha. Du trenger ikke å gjøre noen forberedelser på forhånd, men vi vil gjerne høre mer om din bakgrunn og erfaringer, oppsigelsestid, lønnsforventninger og nødvendige nøkkelkvalifikasjoner som vi ser etter for den aktuelle rollen.

02 🤝Meet & greet

I første møte med Bravo vil du få møte nærmeste leder, som ser frem til å bli bedre kjent med aktuelle kandidater. Målet med det første intervjuet er å gå dypere inn i hvem Bravo er som selskap og å lære mer om dine ferdigheter, erfaring og motivasjon for rollen du søker til.

03 🧮Dybdeintervju

Dersom det er gjensidig interesse etter første samtale vil vi sende over en case som vi ønsker at du skal gjennomføre. For enkelte lederroller gjøres også evnetester og en personlighetstest fra Aon. Casen er utformet for å gjenspeile de spesifikke utfordringene du kan forvente å møte i denne rollen og se hvordan du problemløser i en jobbsammenheng. Testene fra Aon er også valgt for å måle kompetanser vi anser nødvendige for å lykkes i rollen.

Selve dybdeintervuet er oppdelt i to deler – hvor den ene delen vil være tilrettelagt for at du skal kunne presentere din løsning på caseoppgaven, samt reflektere rundt eventuelle oppfølgningsspørsmål teamet måtte ha til deg. Case-delen tar ca 60 minutter å gjennomføre og vi forsøker å møte hverandre ansikt til ansikt for dette.

Den andre delen er tilrettelagt for å lære enda mer om deg som person, gjennom tilbakelesning av testresultater og refleksjon rundt åpne spørsmål. Du kan regne med å måtte sette av ca. 75 minutter til denne delen av dybdeintervjuet.

For å lette intervjukoordineringen kan det være at vi gjennomfører de to delene av dybeintervjuet på forskjellige dager. Hva som passer best for samtlige finner vi ut av i gjensidig dialog.

04 ✅ Referansesjekk

Det siste steget før vi sender ut et tilbud er å sjekke inn med noen av dine nåværende og/eller tidligere kolleger. Det eneste du trenger å gjøre i denne delen av prosessen er å gi oss kontaktinformasjon til dine referanser, og vi vil ta oss av resten.

05 🥳 Tilbud

Gratulerer! Hvis du kommer til tilbudsstadiet, er vi trygge på at du vil være et flott tilskudd til Bravo-teamet og en betydningsfull bidragsyter til reisen vi er på! Når du mottar et tilbud, vil du ha tid til å gjennomgå det og stille eventuelle spørsmål du måtte ha.