Microsoft & Adobe
IT-drift
Microsoft 365 drift, sikkerhet og support.
Adobe Acrobat Pro for fleksibel PDF-håndtering.
Holm Eiendom var bundet til et VPN-system, men i takt med et økende behov for å være ute i felt og hjemmekontor, økte også behovet for å oppgradere og effektivisere IT-støttesystemene.
Hensikt
Modernisere infrastruktur ved å gå fra en lokal server med VPN-tilkobling til en skybasert løsning i Microsoft 365.
Kunde
Holm Eiendom
Eiendommer
18
Lokasjon
Oslo
Bransje
Drift av næringsbygg
Microsoft & Adobe
Microsoft 365 drift, sikkerhet og support.
Adobe Acrobat Pro for fleksibel PDF-håndtering.
Evoko Naso & Microsoft
Evoko Naso bookingpaneler utenfor alle møterom.
Full integrasjon med Outlook-kalenderen for enkel reservasjon.
Hovedoppgaven til Bravo var å flytte VPN-serverløsning over til skyen. Vi startet med å gå gjennom behovene til Holm Eiendom. Deretter presenterte vi en løsning for dem som var enkel å forstå, da det er viktig for oss at kundene våre som ikke nødvendigvis har en grad innenfor IT skal kunne skjønne det.
understreker Martinoux.
Selskapet opplevde at deres tidligere system var tungvint, begrenset fleksibiliteten og gjorde det vanskelig for ansatte å jobbe remote. Behovet for enklere tilgang til filer fra mobil og nettbrett, bedre samarbeidsmuligheter og en mer intuitiv mappestruktur var sentrale drivere i digitaliseringen. Holm Eiendom ønsket en løsning som var enkel å bruke for ansatte med varierende IT-kunnskaper, samtidig som de reduserte kostnadene knyttet til IT-drift.
Vi gikk fra en halv million i utgifter på IT, til en brøkdel med løsningen fra Bravo.
Martin Martinoux
Driftssjef hos Holm Eiendom
Med en mappestruktur som var noe kaotisk, var det nyttig å ta en liten opprydning. Vi i Bravo kom med råd og veiledning, men til syvende og sist er det Holm Eiendom selv som vet best hvordan arbeidsflyten i hverdagen deres er.
forteller Martin Martinoux hos Holm Eiendom.
Uansett om du jobber fra nettbrett, telefon eller pc, ser miljøet likt ut. Løsningen er brukervennlig, som gjør at alle har lært seg å bruke det, på tvers av alle aldere og kunnskapsnivå.
- Martin Martinoux
Før kunne ikke de ansatte logge seg inn fra telefon med VPN-løsning for å kunne sende dokumenter til kunder, men det kan de nå.
I tillegg slipper de å si til kunder at de må vente til de er tilbake på kontoret med å få dokumentene - nå kan de få det med en gang!
Meld deg på nyhetsbrevet vårt så får du ferske kundehistorier en gang i måneden!
Bjørknes Privatskole styrker sin digitale infrastruktur med Bravo som IT-partner.
Bjørknes har over 60 års erfaring med undervisning - nå styrker de sin digitale infrastruktur med mål om å ha det beste ...
Les mer
Vill Energi: fokus på god intern struktur, selv som “liten” bedrift.
"Microsoft 365 er en tjeneste jeg ikke tenker så mye på i hverdagen - og det er det beste tegnet: Alt funker som det ska...
Les mer
Microsoft 365 og helhetlig IT-drift fra Bravo
Bravo gir deg IT-drift og Microsoft 365 i én helhetlig løsning med sikkerhet, skystrategi og AV-teknologi som støtter di...
Les mer
På jakt etter en IT-partner du kan stole på?
💘 På jakt etter den perfekte IT-partneren? Valentinsdagen til ære ser vi nærmere på hvorfor Bravo kan være din ideelle ...
Les mer