Til forsiden
  1. Forside
  2. /Kundehistorier
  3. /Vill Energi: fokus på god intern struktur, selv som “liten” bedrift.

Vill Energi: fokus på god intern struktur, selv som “liten” bedrift.

"Microsoft 365 er en tjeneste jeg ikke tenker så mye på i hverdagen - og det er det beste tegnet: Alt funker som det skal!", forteller Ragnhild hos Vill Energi.

  • Microsoft 365
Vill Energi: fokus på god intern struktur, selv som “liten” bedrift.

Hensikt

Effektivisere hverdagen og tilrettelegge for vekst med Microsoft 365.

Kunde

Vill Energi

Fagfelt

Bærekraftsrådgivning

Tjeneste

Microsoft 365

Ansatte

8

Vill Energi – din bærekraftsrådgiver.

Med tverrfaglig kompetanse innen bærekraft, hjelper Vill Energi sine kunder hele veien fra strategi til handling og resultater – enten det gjelder å imøtekomme krav og forventninger, eller å realisere ambisiøse, innovative tiltak og prosjekter.

"Vi ønsker å være en utfordrende rådgiver. At det i enkelte tilfeller kan bety at vi mister kunder fordi vi er for utfordrende, er et bevisst valg vi tar," forteller Ragnhild Ekerholt.

Leveranse

Microsoft 365

Med skreddersydde løsninger for behovene sine, er Vill Energi rustet med en god intern struktur og kommunikasjonsflyt – både for situasjonen i dag, men også for fremtiden.

Onboarding av nyansatte

Når nye ansatte begynner er det Bravo som tar seg av bestilling og oppsett av nye devicer som for eksempel PC.

Support og kundeservice

Vi er tilgjengelig i alle kanaler med rask hjelp, dersom de skulle støte på tekniske problemer.

Åtte ansatte med store ambisjoner.

Med store prosjekter og mål for fremtiden trenger selv et team på “bare” syv ansatte god intern struktur og samhandlingsverktøy.

“Nylig hadde vi en strategiøkt hvor vi konkretiserte veien videre for Vill Energi. Vi har lyst til å gjøre vårt for å spre bevissthet rundt ressurseffektivitet og ta vare på naturen. Målet vårt er ikke å vokse uforholdsmessig mye, men å kunne bidra så godt som mulig til å nå våre felles klima- og miljømål,” forteller Martin Andersen som også er bærekraftsrådgiver.

For at Vill Energi skal kunne utføre sitt arbeid på en best mulig måte, er det viktig at de selv har en god intern arbeidsflyt. Og det kan vi i Bravo hjelpe dem med!

Bravo AS
Sitat

Kundeservice svarer alltid fort, og det gjør det mye lettere for oss å ta kontakt og få løst eventuelle problemer. Det sparer oss for noen kostnader når arbeidet flyter som det skal, og ikke stopper opp på grunn av IT-problemer.

Martin Andersen

Bærekraftsrådgiver hos Vill Energi

Bravo x Vill Energi.

Sammen med Vill Energi har vi lagt til rette for god kommunikasjon internt med verktøy fra Microsoft 365. Som en lokal IT-partner har vi også fordelen av å være tett på dem.

“Det er både enkelt og veldig hyggelig å ha en IT-leverandør som er folkelige, tett på og kameratslige. Daniel er min kontaktperson hos Bravo, det er han jeg snakker med, og det har vært plankekjøring hele veien. Alltid veldig hyggelig med besøk fra dere,” forteller Martin.

Når man som en mindre bedrift ikke har egen IT-avdeling, er det avgjørende at vi i Bravo stiller med rask hjelp og support når det trengs.

Astronaut

Månedlig IT-magi rett i innboksen?

Meld deg på nyhetsbrevet vårt så får du nyttige tips og triks en gang i måneden!

Del gjerne videre med andre!

Del på FacebookDel på XDel på LinkedIn