Microsoft 365
Med skreddersydde løsninger for behovene sine, er Vill Energi rustet med en god intern struktur og kommunikasjonsflyt – både for situasjonen i dag, men også for fremtiden.
"Microsoft 365 er en tjeneste jeg ikke tenker så mye på i hverdagen - og det er det beste tegnet: Alt funker som det skal!", forteller Ragnhild hos Vill Energi.
Hensikt
Effektivisere hverdagen og tilrettelegge for vekst med Microsoft 365.
Kunde
Vill Energi
Fagfelt
Bærekraftsrådgivning
Tjeneste
Microsoft 365
Ansatte
8
Med tverrfaglig kompetanse innen bærekraft, hjelper Vill Energi sine kunder hele veien fra strategi til handling og resultater – enten det gjelder å imøtekomme krav og forventninger, eller å realisere ambisiøse, innovative tiltak og prosjekter.
"Vi ønsker å være en utfordrende rådgiver. At det i enkelte tilfeller kan bety at vi mister kunder fordi vi er for utfordrende, er et bevisst valg vi tar," forteller Ragnhild Ekerholt.
Med skreddersydde løsninger for behovene sine, er Vill Energi rustet med en god intern struktur og kommunikasjonsflyt – både for situasjonen i dag, men også for fremtiden.
Når nye ansatte begynner er det Bravo som tar seg av bestilling og oppsett av nye devicer som for eksempel PC.
Vi er tilgjengelig i alle kanaler med rask hjelp, dersom de skulle støte på tekniske problemer.
Med store prosjekter og mål for fremtiden trenger selv et team på “bare” syv ansatte god intern struktur og samhandlingsverktøy.
“Nylig hadde vi en strategiøkt hvor vi konkretiserte veien videre for Vill Energi. Vi har lyst til å gjøre vårt for å spre bevissthet rundt ressurseffektivitet og ta vare på naturen. Målet vårt er ikke å vokse uforholdsmessig mye, men å kunne bidra så godt som mulig til å nå våre felles klima- og miljømål,” forteller Martin Andersen som også er bærekraftsrådgiver.
For at Vill Energi skal kunne utføre sitt arbeid på en best mulig måte, er det viktig at de selv har en god intern arbeidsflyt. Og det kan vi i Bravo hjelpe dem med!
Kundeservice svarer alltid fort, og det gjør det mye lettere for oss å ta kontakt og få løst eventuelle problemer. Det sparer oss for noen kostnader når arbeidet flyter som det skal, og ikke stopper opp på grunn av IT-problemer.
Martin Andersen
Bærekraftsrådgiver hos Vill Energi
Sammen med Vill Energi har vi lagt til rette for god kommunikasjon internt med verktøy fra Microsoft 365. Som en lokal IT-partner har vi også fordelen av å være tett på dem.
“Det er både enkelt og veldig hyggelig å ha en IT-leverandør som er folkelige, tett på og kameratslige. Daniel er min kontaktperson hos Bravo, det er han jeg snakker med, og det har vært plankekjøring hele veien. Alltid veldig hyggelig med besøk fra dere,” forteller Martin.
Når man som en mindre bedrift ikke har egen IT-avdeling, er det avgjørende at vi i Bravo stiller med rask hjelp og support når det trengs.
Meld deg på nyhetsbrevet vårt så får du nyttige tips og triks en gang i måneden!
Bjørknes Privatskole styrker sin digitale infrastruktur med Bravo som IT-partner.
Bjørknes har over 60 års erfaring med undervisning - nå styrker de sin digitale infrastruktur med mål om å ha det beste ...
Les mer
Holm Eiendom – Fra lokal server til Microsoft 365 i skyen
Holm Eiendom var bundet til et VPN-system, men i takt med et økende behov for å være ute i felt og hjemmekontor, økte og...
Les mer
Microsoft 365 og helhetlig IT-drift fra Bravo
Bravo gir deg IT-drift og Microsoft 365 i én helhetlig løsning med sikkerhet, skystrategi og AV-teknologi som støtter di...
Les mer
På jakt etter en IT-partner du kan stole på?
💘 På jakt etter den perfekte IT-partneren? Valentinsdagen til ære ser vi nærmere på hvorfor Bravo kan være din ideelle ...
Les mer