BravoSteps:

Viktige steg i et fortryllende godt samarbeid .

Bravo følger deg gjennom hele prosessen når du skaffer deg nye IT og AV-løsninger. Sammen finner vi behovene dine, drifter løsningene og tilpasser underveis. Vi i Bravo gir deg tekniske verktøy og oppfølging som hjelper deg å gjøre det du kan best.

En tryllekunstner avslører aldri sine hemmeligheter – men, det gjør faktisk vi. For at vi skal kunne trylle frem de beste IT og AV løsningene for deg, må vi snakke sammen og avsløre noen triks vi har i ermet. Triksene har vi valgt å kalle Bravo Steps:

Dette er våre BravoSteps:

Avslør behovene du ikke visste du hadde

I første møte med oss, hvor vi graver frem alle dine behov, har du enten veldig tydelige forventninger, eller så er du kanskje litt usikker på hva du egentlig trenger. Om du sier «vi trenger mer orden i systemene våre», setter det i gang en drøss med konkrete tiltak i hodene våre. Med flere års erfaring har våre fageksperter utviklet solid kompetanse innenfor flere ulike bransjer. 

Det viktigste av alt i den første kartleggingen: det finnes ingen dumme spørsmål! Jo flere spørsmål vi stiller til hverandre – desto tydeligere blir behovene deres for oss.

Skreddersydde løsninger

Basert på behovsanalysen leverer vi løsninger som passer for deg og din bedrift. Våre løsninger er verktøy som hjelper deg på veien til å nå dine drømmer og ambisjoner.

I dag har du kanskje kun behov for møteromsløsninger, men i fremtiden ønsker du kanskje hjelp til noe annet. Da er det en fordel at vi kan vokse sammen med deg og dekke alle dine digitaliseringsbehov uansett omfang, slik at verktøyene dine snakker best mulig sammen. Dessuten er det jo litt digg å ha alt for din digitale hverdag samlet på ett sted.

Vi kan ramse opp alle tjenesteområdene våre her, men vi anbefaler deg å sjekke ut noen av våre kundehistorier for å få et godt bilde av variasjonen av tjenester vi kan levere, til et mangfold av bransjer.

Sammen med deg når vi målene du har satt deg.

Bli trygg på dine nye løsninger

Ikke alle er like raske eller trygge på å tilpasse seg nye teknologiske løsninger på arbeidsplassen. For at du skal kunne utføre jobben slik du kan best, er det viktig at du vet hvordan du utnytter din nye verktøykasse til sitt fulle potensiale. Vi sørger for god opplæring, med magisk humør!

Bravo drifter dine løsninger

Len deg tilbake – vi sørger for at løsningene dine funker som de skal, og er oppdatert med nyeste tilgjengelige programvare. Dersom en enhet vi har levert slutter å fungere, er det vi i Bravo som har ansvaret for enheten og vi sørger for en rask løsning. Har pc-en tatt kvelden? Vi sender en ny før du rekker å si «hjelp, pc-en har tatt kve…».

Vi har ingen illusjon å opprettholde – her får du full oversikt

Selv om vi drifter dine løsninger, og passer på at alt fungerer optimalt, vet vi at du har behov for god innsikt og kontroll på hva som foregår. Å være transparent er viktig i et partnerskap, og bidrar til god kommunikasjon. Derfor ønsker vi deg velkommen til Steps by Bravo!

Vår kundeportal Steps samler alt på ett sted. Få full oversikt over dine enheter, ansatte og avtaler. I tillegg loggfører vi samtaler med support, slik at det er enkelt å ta opp tråden om det skulle være noe. Mangler du utstyr? Ingen problem! Her kan du også bestille det du trenger.

Hos Bravo kan du sjekke status hvor som helst, når som helst.

Sikkerhet for din bedrift

Dette kan bli et ganske langt punkt, men vi skal prøve å fatte oss i korthet – og dét er jo en kunst i seg selv. Det viktigste vi håper du sitter igjen med etter å ha lest dette punktet, er at vi prioriterer din bedrifts og ansattes IT-sikkerhet høyt, at vi tar dine utfordringer på alvor, og at vi alltid tenker sikkerhet før vi implementerer løsninger hos deg.

Du kan aldri være hundre prosent sikker mot cyberangrep – desto viktigere er det at vi gjør det vi kan for å beskytte deg. Vi i Bravo tilbyr trusselbeskyttelse som fungerer på tvers av ulike plattformer. Enhetene du jobber med hver dag, hvor du lagrer dokumenter og kommuniserer med kolleger om sensitive saker, er viktig å beskytte. Nå tenker du kanskje i hovedsak på PC-en din? Ikke glem at du omringer deg med flere devicer.

Møterommene dine kan også være en åpen kilde for cyberkriminelle. Valg av plattform er én ting, men hvor du velger å lagre dataene fra møtene dine er en annen. GDPR og EUs reglementer for oppbevaring av data er noe alle må forholde seg til, men burde du egentlig lagre dataen i skyen eller på en egen server som bare du har tilgang til?

Vi implementerer elementer som har lav sikkerhetsrisiko. Vårt mantra er «desto færre aktører vi blander inn i miksen, desto enklere er det å forholde seg til for deg».

Når vi har gjort det vi kan for å forhindre mulige cyberangrep, er det faktisk menneskelige feil som utgjør den største risikoen for din bedrift. Derfor tilbyr vi opplæring i IT-sikkerhet slik at dine ansatte vet hvordan de skal unngå å gi cyberkriminelle en inngang til bedriften. Det er neimen ikke lett å være kildekritiske i dag, når informasjonen ser så profesjonell ut.

La oss oppsummere punktene over: Behov for sikkerhetsgrad varierer fra bedrift til bedrift – alt ettersom hva du jobber med. Vi anbefaler alle en Bravo-standard, men utover dette tilpasser vi oss dine behov og anbefaler deretter.

(Pjuh – okei, så dette punktet ble ikke så kort likevel, og enda er det så mye mer vi kunne snakket om.)

Menneske over maskin

Møter du på utfordringer, store som små? Spør i vei! Hos oss møter du et menneske og ikke en chatbot med standard svar. Om vi kan si det selv har vi Norges beste support(ere) som sitter klare for å hjelpe deg!

Vi i Bravo vokser sammen med deg

Våre løsninger er fleksible og skalerbare, nettopp fordi vi vet at dine behov vil endre seg. Det som passer deg perfekt i dag, vil kanskje ha behov for justeringer i morgen. Enkelt og greit!

Sirkulærøkonomi

Vi har begrensede ressurser på planeten, og IT-avfall kan være en miljøversting. Det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Vi er ikke resirkuleringseksperter, men har heldigvis god hjelp fra folk som finner verdier i det andre kaller avfall.

Når du på sikt må bytte utstyret ditt, kjøper vi det tilbake. Vi renser enhetene dine og ser om det er andre som kan ha bruk for dem, eller så blir det resirkulert på riktig måte fremfor å bli kasta på dynga. På denne måten trenger du ikke bruke store engangssummer på nye IT-løsninger, og verdiene blir godt utnyttet når du først må bytte det ut.

Uansett om du er en liten, mellomstor eller stor bedrift, jobber vi for å møte dine behov i krysningen mellom IT og AV – det er tross alt der magien skjer.

Ps! 10 punkter hadde sett bra ut på denne lista, eller hva? Vi er enige, men så trenger vi bare disse ni (og da slenger vi ikke på ett for syns skyld).

Vil du oppdage hvilke muligheter din virksomhet har?

Vi viser deg gjerne hvordan en god digital infrastruktur er en god investering – for både business og ansatte.

Stor eller liten, vi har løsningene – ta kontakt og finn ut mer!