Bravo er Nordens raskest voksende utfordrer innen digitalisering, med sitt sterke fokus på kundeopplevelse.
Bravo har hatt over 50 prosent vekst per år over flere år, en vekst vi ser for oss at skal fortsette.
Vi driver med alt fra rådgivning til levering av løsninger innen data- og møteromsutstyr, og kan også levere nettverk og mobil, samt alt av lyd og lys. Vi er en gjeng spesialister som elsker teknologi, og målet er å være best på oppfølging og kundetilfredshet. Det vil si at kunder skal være veldig fornøyd med rådgivningen, løsningene og produktene vi leverer.
Kundene får en entusiastisk spesialist som gjør det imponerende enkelt.
Kundene kan få alt innen teknologi til arbeidsplassen og kontoret på ett sted: Workplace as a service.
Å velge Bravo betyr å gjøre det enkelt for seg selv. Vi leverer velfungerende løsninger som er en glede å bruke, fra første stund og over lengre tid. Det ligger i navnet vårt.
Alltid oppdatert teknologi – Standardiserte løsninger skaper trygghet, og er stadig i utvikling. Kunnskap om hvordan teknologien best kan tilpasses kunden gir fleksibilitet og høy verdi.
Optimal leveranse, opplæring og drift – Vi jobber målrettet med å redusere mulige feil til et minimum, og har tilgjengelige ressurser for å følge opp avvik raskt. Våre løsninger skal virke som forventet, på første forsøk.
Ledende på kundetilfredshet – Det viktigste vi gjør er å sikre at kundene våre er fornøyde. Med god kommunikasjon og dyktige medarbeidere som bryr seg, tilstreber vi forbedringer kontinuerlig.
Bravo består av trygge, løsningsorienterte fagpersoner, som deler sin entusiasme for det de brenner for. Utgangspunktet er alltid hva som er til kundens beste.
Våre spesialister er:
Kunnskapsrike – Vi er oppdaterte, og vet hva som fungerer og bør gjøres. Har gode svar, og bruker et lettfattelig språk.
Kreative – Vi er utforskende og analytisk, og har en evne til å finne gode og gjennomførbare ideer. Vi flytter grenser, inspirerer, og skaper verdi.
Lyttende – Vi er interessert og har en imøtekommende fremtoning. Våre spesialister lever seg inn i andres situasjon, tar hensyn og er hjelpsom.
I dag stilles det høye krav til å ta i bruk og mestre ny teknologi, og ikke minst, å holde seg oppdatert. I Bravo er vi vårt ansvar bevisst, og ser det som vår rolle å snu utfordringer til muligheter for kundene våre. I stedet for å sitte med en følelse av å ikke henge med, skal kundene våre heller nyte fordelene av å være i forkant. Vi legger vår stolthet i å gjøre det til en positiv opplevelse å følge med i utviklingen. Jobben vår er å legge til rette for at kunden skal kunne gjøre sin jobb best mulig, uten problemer – og aller helst, bli inspirert selv.
Digitalisering handler om å tenke og handle på nye måter. For Bravo gir det mening å hjelpe folk og virksomheter med å bruke teknologi, for å løse sine oppgaver og nå sine mål bedre. Det får vi til gjennom å forstå forutsetningene til hver enkelt kunde, kjenne mulighetene i markedet, og vite hva som skal til for å gjennomføre nødvendige endringer. Hos oss spiller mennesker hovedrollen, og de skal være fornøyde.
2024 © Bravo Norge AS