Vi har alle ulike behov rundt hva vi ønsker å kommunisere, og ikke minst hvordan. Digitale skjermer er det flere bransjer som kan benytte seg av, og et verktøy som gir stor fleksibilitet for hvilken informasjon eller kreative kampanjer du vil kommunisere til folk.
Fra wow-faktor til praktisk informasjon
Uansett hvilken bransje du er i, skaper digitale skjermer fleksible løsninger for ditt kommunikasjonsbehov. En skjerm i inngangspartiet som setter stemningen, oversikt over rutetider, informasjon til dine gjester, utendørs reklame – lista er lang. Vær kreativ og ha det gøy!
Økt engasjement med interaktivitet
Med interaktive løsninger kan du engasjere kundene dine på en kreativ måte. Her er det bare fantasien som setter grenser. Annet enn trykkede plakater.
Styrket intern kommunikasjon
Det er ikke bare kommunikasjonen ut til målgruppen som blir mer effektiv med digitale skjermer. Styrk kommunikasjonen internt i bedriften din med digitale skjermer i sosiale soner. Selv om vi jobber hardt for ikke å jobbe i siloer, er det mange som gjør det. Et smart tiltak for å kommunisere på tvers av fagområder og interne prosjektgrupper kan være å informere på digitale skjermer i sosiale soner som feks pauserommene, inngangspartiet.
Spar kostnader med LED-skjermer
Med lavt strømforbruk og lang levetid er LED-skjermer et miljøvennlig alternativ som reduserer karbonavtrykket samtidig som det bidrar til kostnadsbesparelser over tid.
Kreativitet i kombinasjon med sensorikk
Ved bruk av sensorer kan du virkelig skreddersy informasjonen på skjermene. Ta skjermene du ser langs sykkelstier i Oslo som eksempel: Ved hjelp av sensorer kan de telle hvor mange sykler som har syklet forbi der før deg. Ganske gøy, eller hva?
Kundehistorier
Høyskolen Kristiania
Få et innblikk i hvordan Kristiania benytter seg av digital signage i sine lokaler til informasjon og inspirasjon.
Gutta på Haugen
Med en ny digital skjerm i butikken på CC Vest skaper Gutta på Haugen rom for å fortelle de gode historiene, og formidle de beste tilbudene.
EY
I de lekre kontorlokalene til EY finner du digital signage som bla skal brukes til wayfinding, i tillegg til statement piecet «The Wall» fra Samsung.
Dette er noe av det du kan bruke digital skilting til
Markedsføring og reklame
Informasjon og kommunikasjon
Wayfinding
Underholdning
Menyvisning i restauranter
Måling av kundeinteraksjoner (i kombinasjon med sensorikk eller kameraer)
Utdanning og opplæring
Personlig kundeopplevelse
Sikkerhet og beredskap
«Vi blir eksponert for digital skilting, eller signage, daglig. Det er en effektiv informasjonskanal for både interne og eksterne formål, og kan ta den digitale informasjonsflyten et steg lenger.
Bravo identifiserer kundens behov for digital informasjonsflyt og legger opp skreddersydde løsninger med verdensledende teknologi. Våre eksperter har lang erfaring fra ulike fagfelt og er gode på unike konsepter som gir ønsket effekt.»
Lars Brenden, sales manager i Bravo
Vil du vite mer om digital skilting?
Vi i Bravo er med deg gjennom hele prosessen: fra prosjektering til leveranse, drift og service. Vi gleder oss til å høre fra deg!