– Microsoft 365 er jo en tjeneste jeg ikke tenker så mye på i hverdagen – og det er jo det beste tegnet: Alt funker som det skal, og vi merker ikke dere i Bravo på en måte, sier bærekraftsrådgiver Ragnhild Ekerholt hos Vill Energi. I håp om å ikke fornærme noen, så klart.
Vi i Bravo er enige med Ragnhild. Det aller beste er at kundene våre slipper teknisk kluss som gjør at arbeidsdagen stopper opp (om det så betyr at de ikke legger merke til oss på daglig basis).
Med tverrfaglig kompetanse innen bærekraft, hjelper Vill Energi sine kunder hele veien fra strategi til handling og resultater – enten det gjelder å imøtekomme krav og forventninger, eller å realisere ambisiøse, innovative tiltak og prosjekter.
Med et genuint ønske om å redusere negativ miljøpåvirkning, må de være ganske tøffe i møte med kunder som ønsker rådgivning og hjelp til hvordan de kan bidra til å nå dette målet. For alle kan gjøre noe – men hva og hvor mye er noe?
Vi ønsker å være en utfordrende rådgiver. At det i enkelte tilfeller kan bety at vi mister kunder fordi vi er for utfordrende, er et bevisst valg vi tar.
Ragnhild Ekerholt
Med store prosjekter og mål for fremtiden trenger selv et team på “bare” syv ansatte god intern struktur og samhandlingsverktøy.
“Nylig hadde vi en strategiøkt hvor vi konkretiserte veien videre for Vill Energi. Vi har lyst til å gjøre vårt for å spre bevissthet rundt ressurseffektivitet og ta vare på naturen. Målet vårt er ikke å vokse uforholdsmessig mye, men å kunne bidra så godt som mulig til å nå våre felles klima- og miljømål,” forteller Martin Andersen som også er bærekraftsrådgiver.
For at Vill Energi skal kunne utføre sitt arbeid på en best mulig måte, er det viktig at de selv har en god intern arbeidsflyt. Og det kan vi i Bravo hjelpe dem med!
Microsoft 365 sine verktøy kan være overveldende å navigere seg i på egen hånd, hvis man ikke har en ekspert med på laget.
Sammen med Vill Energi har vi lagt til rette for god kommunikasjon internt med verktøy fra Microsoft 365. Som en lokal IT-partner har vi også fordelen av å være tett på dem.
“Det er både enkelt og veldig hyggelig å ha en IT-leverandør som er folkelige, tett på og kameratslige. Daniel er min kontaktperson hos Bravo, det er han jeg snakker med, og det har vært plankekjøring hele veien. Alltid veldig hyggelig med besøk fra dere,” forteller Martin.
Når man som en mindre bedrift ikke har egen IT-avdeling, er det avgjørende at vi i Bravo stiller med rask hjelp og support når det trengs.
“Kundeservice svarer alltid fort, så det gjør det mye lettere for oss å ta kontakt og få løst eventuelle problemer. Det sparer oss for noen kostnader når arbeidet flyter som det skal, og ikke stopper opp på grunn av IT-problemer,” konstaterer Martin.
Vi i Bravo gleder oss til å fortsette å drifte teknisk infrastruktur, slik at Vill Energi får fokusert på å gjøre den viktige jobben de gjør!
Kundeservice svarer alltid fort, og det gjør det mye lettere for oss å ta kontakt og få løst eventuelle problemer. Det sparer oss for noen kostnader når arbeidet flyter som det skal, og ikke stopper opp på grunn av IT-problemer.
Martin Andersen
🟢 Microsoft 365
Med skreddersydde løsninger for behovene sine, er Vill Energi rustet med en god intern struktur og kommunikasjonsflyt – både for situasjonen i dag, men også for fremtiden.
🟢 Onboarding av nyansatte
Når nye ansatte begynner er det Bravo som tar seg av bestilling og oppsett av nye devicer som for eksempel PC.
🟢 Support og kundeservice
Vi er tilgjengelig i alle kanaler med rask hjelp, dersom de skulle støte på tekniske problemer.
Trenger du hjelp til IT i din virksomhet?
Ta kontakt med oss så kommer vi raskt tilbake til deg!
Adresse
Grev Wedels Plass 9
0151 Oslo
2024 © Bravo Norge AS