Sosiale soner: hoteller, kontorer, barer og restauranter
Sonene er designet for å oppmuntre til uformelle møter, interaksjon, samarbeid og avslapning. Disse sonene er ofte en del av arbeidsplasser, utdanningsinstitusjoner eller offentlige rom, og er utformet for å fremme sosialt samvær og kreativitet.
I tillegg til komfortable møbler og grønne planter, er de ofte utstyrt med teknologiske hjelpemidler som skjermer, ladestasjoner og Wi-Fi for å støtte moderne arbeid og sosialt liv.
Vi kan kanskje ikke planter. Men vi kan smarte lyd og bilde-løsninger!
Resepsjonen på hotellet, pauserommet på kontoret, køen på venterommet og foajeen i kinoen. Uansett hva du jobber med trenger du gode audiovisuelle løsninger for å ta vare på kundene i kundereisen. Våre rådgivere har bred erfaring fra flere ulike bransjer, og står klare til å hjelpe deg.
Brukervennlige løsninger
Innhold til digitale skjermer som skal endres? Mikrofoner som skal kobles til? Kameraer for å streame møter på tvers av landegrenser? Null stress! Alle sosiale soner har hver sine formål. Uansett behov, leverer vi løsninger som er magisk enkle å bruke!
Kundehistorier
Telegrafen
Telegrafen er et moderne arrangementslokale som harmonisk forener både møter og festlige anledninger – og dermed har en rekke sosiale soner. Sjekk ut resultatet!
EY
«Vi anbefaler gjerne Bravo til alle dem som trenger AV- og IT-utstyr. Når vi finner en partner som forstår oss, leverer på alle våre behov, er proaktive og som støtter opp under våre verdier, er det ingen tvil om at vi vil bruke dem igjen,» sier Daniela Milosevska Hamborg, Associated Partner i EY.
Sommerros sosiale soner
Med en historie tilbake til 1932 har tidligere Oslo Lysverker blitt til Sommerro – 13 etasjer med energiske opplevelser, påfyll og avkobling. Men hvordan bevarer man egentlig byggets historie sammen med topp moderne teknologiske løsninger? Svaret er enkelt – teknologien skal simpelthen ikke synes.
Hvilke bransjer trenger sosiale soner?
Sosiale soner legger til rette for å forbedre menneskelig interaksjon, bygge relasjoner og skape en balansert og inkluderende atmosfære – uansett bransje. Her er noen eksempler: