Vi er alltid på jakt etter flinke folk som vil være med å skape magi i den digitale hverdagen til kundene våre.
Vi er Bravo – en totalleverandør av digitalisering innen privat og offentlig sektor, som dekker grunnleggende og avanserte behov for teknologi, kompetanse, integrasjon, drift og vedlikehold. Vårt ledende fagmiljø sikrer løsninger som bidrar til en god arbeidshverdag, og gjør virksomheter i stand til å ta i bruk fremtidsrettede løsninger i sine bransjer.
Vi forstår at det å skifte jobb er et stort valg, som krever tilgang til informasjon. Vi vet også at de første innledende samtalene går fort og at man sjelden får dekket hele informasjonsbehovet sitt. Derfor har vi opprettet en side for å gi deg en oversikt over hvem vi er, hva vi gjør, hvem du vil jobbe med, og ikke minst hva du kan forvente når du går inn i en rekrutteringsprosess med oss 👥
Vi håper det er til nytte!
Vi vet at digitalisering er et bredt begrep. Og digitalisering i bedrifter er en prosess som krever tid, tålmodighet og ikke minst riktig kunnskap for å sikre den beste løsningen for deres behov.
Bravo hjelper med å skape en solid digital infrastruktur, og her er et utvalg av tjenester vi tilbyr:
Vi vil tilgjengeliggjøre det som nå er utilgjengelig for den vanlige ansatte. Tenk deg før i tiden når regnskap enten måtte utføres av en fagperson eller sendes videre til en autorisert regnskapfører. I dag kan mye av dette gjøres helt enkelt gjennom moderne løsninger som hjelper deg med å forenkle en ellers kompleks og avgjørende del av bedriften.
Slik er det også med digital infrastruktur, som fungerer som ryggraden i moderne virksomheter. Ved å forenkle og tilgjengeliggjøre digitale prosesser, kan vi effektivisere arbeidsflyten og redusere unødvendige flaskehalser. Dette gir ikke bare bedre innsikt og kontroll over virksomhetens digitale landskap, men gjør det også mulig for ansatte å delta og bidra på en måte som tidligere var begrenset til spesialister.
Vår visjon er å bringe den digitale revolusjonen nærmere hver eneste medarbeider, og ved å forenkle digital infrastruktur ønsker vi å gjøre komplekse prosesser mer tilgjengelige og brukervennlige.
Vi tror på å utjevne det digitale spillet, slik at alle kan dra nytte av den stadig voksende digitale verdenen på en enklere og mer effektiv måte.
I vårt arbeidsmiljø prioriterer vi å skape en kultur som er preget av trygghet og åpenhet. Vi mener at det beste arbeidet blomstrer i et miljø der alle føler seg støttet, respektert, og hørt.
Vi legger stor vekt på viktigheten av personlig og profesjonell vekst for våre ansatte. Vi tror at en medarbeider som utvikler seg, bidrar positivt til selskapets suksess. Derfor tilbyr vi utviklingsmuligheter og støtter våre ansatte i å utvide sine ferdigheter og karrieremål 🌱
I tillegg til det faglige, verdsetter vi også det sosiale samholdet i Bravo. Vi arrangerer regelmessige sosiale arrangementer, både på og utenfor jobben, for å fremme teambygging og trivsel. På kontoret kan du forvente deilige vafler og en uformell atmosfære på fredagspilsen, mens vi utenfor jobb kanskje treffes for en runde padel eller golf!
I et selskap i vekst som vårt, finnes en unik mulighet til å være med på reisen og bidra til å forme både din og Bravo sin fremtid. Vi tror på å skape muligheter for våre ansatte der deres suksess er vår suksess. Med stadig nye prosjekter og utfordringer gir vi rom for personlig vekst, og vi oppmuntrer våre ansatte til å ta initiativ og være aktive deltakere i selskapets utvikling.
I Bravo skjønner vi at fleksibilitet er nøkkelen til en god arbeidshverdag. Derfor har vi en hybrid arbeidsmodell som gir deg det beste fra begge verdener. Om du liker å jobbe fra kontoret for å få inn litt sosialt samvær, eller foretrekker å jobbe hjemmefra i joggebuksa – valget er ditt. Vi tror på at du vet best hvordan du får ting gjort, og vi stoler på at du finner den balansen som funker for deg. Hos oss er det rom for å tilpasse arbeidsdagen etter livsstilen din, sånn at både jobb og fritid går opp.
Vi elsker å avslutte uken på en god måte, og hva er vel bedre enn vaffelfredag? Hver fredag fyrer vi opp vaffeljernet og nyter nystekte vafler sammen i en avslappet atmosfære. Det er en enkel, men koselig tradisjon som gir oss alle en velfortjent pause og en god start på helgen. Det er en fin anledning til å henge med kollegaene, dele noen lattere og bare kose seg før helgen setter inn.
Vi synes at et kjæledyrvennlig arbeidsmiljø gjør hverdagen litt lysere, og vi elsker når kontoret fylles av logrende haler og glade bjeff. Enten det er en liten valp som trenger litt ekstra oppmerksomhet, eller en voksen hund som liker å slappe av under skrivebordet, er de alltid velkomne her. Det gjør arbeidsdagen både hyggeligere og litt mer avslappet – for både to- og firbente!
Hos Bravo mener vi at lunsjen skal være noe å glede seg til. Derfor har vi en super subsidiert lunsjordning med noe for alle. Hver dag kan du velge mellom varm mat, en frisk salatbar, suppe, eller nybakt brød – og ja, vi har selvfølgelig et godt vegetartilbud også!
01 👋Introsamtale
Vi tar for en kort prat der du får mer informasjon om rollen, Bravo som selskap og annet du skulle ha spørsmål om. Denne samtalen er ofte med rekrutteringsbyrået vi bruker. Målet med denne samtalen er å få en overordnet oversikt over din bakgrunn og besvare eventuelle spørsmål du måtte ha. Du trenger ikke å gjøre noen forberedelser på forhånd, men vi vil gjerne høre mer om din bakgrunn og erfaringer, oppsigelsestid, lønnsforventninger og nødvendige nøkkelkvalifikasjoner som vi ser etter for den aktuelle rollen.
02 🤝Meet & greet
I første møte med Bravo vil du få møte nærmeste leder, som ser frem til å bli bedre kjent med aktuelle kandidater. Målet med det første intervjuet er å gå dypere inn i hvem Bravo er som selskap og å lære mer om dine ferdigheter, erfaring og motivasjon for rollen du søker til.
03 🧮Dybdeintervju
Dersom det er gjensidig interesse etter første samtale vil vi sende over en case som vi ønsker at du skal gjennomføre. For enkelte lederroller gjøres også evnetester og en personlighetstest fra Aon. Casen er utformet for å gjenspeile de spesifikke utfordringene du kan forvente å møte i denne rollen og se hvordan du problemløser i en jobbsammenheng. Testene fra Aon er også valgt for å måle kompetanser vi anser nødvendige for å lykkes i rollen.
Selve dybdeintervuet er oppdelt i to deler – hvor den ene delen vil være tilrettelagt for at du skal kunne presentere din løsning på caseoppgaven, samt reflektere rundt eventuelle oppfølgningsspørsmål teamet måtte ha til deg. Case-delen tar ca 60 minutter å gjennomføre og vi forsøker å møte hverandre ansikt til ansikt for dette.
Den andre delen er tilrettelagt for å lære enda mer om deg som person, gjennom tilbakelesning av testresultater og refleksjon rundt åpne spørsmål. Du kan regne med å måtte sette av ca. 75 minutter til denne delen av dybdeintervjuet.
For å lette intervjukoordineringen kan det være at vi gjennomfører de to delene av dybeintervjuet på forskjellige dager. Hva som passer best for samtlige finner vi ut av i gjensidig dialog.
04 ✅ Referansesjekk
Det siste steget før vi sender ut et tilbud er å sjekke inn med noen av dine nåværende og/eller tidligere kolleger. Det eneste du trenger å gjøre i denne delen av prosessen er å gi oss kontaktinformasjon til dine referanser, og vi vil ta oss av resten.
05 🥳 Tilbud
Gratulerer! Hvis du kommer til tilbudsstadiet, er vi trygge på at du vil være et flott tilskudd til Bravo-teamet og en betydningsfull bidragsyter til reisen vi er på! Når du mottar et tilbud, vil du ha tid til å gjennomgå det og stille eventuelle spørsmål du måtte ha.
Åpen søknad
Vi er alltid på jakt etter flinke folk som vil være med å skape magi i den digitale hverdagen. Har vi ikke drømmejobben din ute akkurat nå?
Send oss gjerne en åpen søknad – kanskje er det nettopp deg vi trenger på laget!
Adresse
Grev Wedels Plass 9
0151 Oslo
2025 © Bravo Norge AS