Vi ønsker å trylle frem de perfekte løsningene for ditt selskap, sammen med deg. Hos oss handler det om å gjøre det ordinære til noe ekstraordinært, og skape en hverdag hvor teknologiens magi frigjør dine ansatte til å fokusere på deres ambisjoner. Med oss som din møteromspartner kan du være sikker på at alt bare fungerer, hver eneste gang.
Hybridmøter med hjelp av video- og lydløsninger er en normal del av arbeidshverdagen for mange av oss. Uansett om du leder møter, underviser eller samarbeider med kolleger, er riktig utstyr og skreddersydde løsninger som fungerer når det gjelder avgjørende for å skape gode møter.
Enten du driver en mindre bedrift og ønsker å fornye et enkelt møterom, eller du er en bransjegigant som skal ta i bruk nye, store lokaler, er vårt mål å støtte din suksess. Vi vet hvor irriterende tekniske hindringer kan være – de kan ødelegge møter og stjele verdifull tid. Vi sørger for at alt av IT og AV fungerer sømløst, slik at du kan bruke tiden din på det som virkelig betyr noe – gode samtaler, effektive diskusjoner og verdiskapende samarbeid.
For å arrangere videokonferanse i møterom trengs blant annet følgende utstyr:
I hver av disse punktene finnes det uendelige alternativer å velge mellom. Du trenger skjermer, mikrofoner og høytalere som ikke bare snakker med hverandre – men som er sertifisert for den videoplattformen du bruker. Og så trenger du riktige ledninger, som du helst aldri skal se.
Vi matcher dine behov, med riktig utstyr.
Befaring hos deg
For å skape møterom som passer dine unike behov begynner vi med en grundig befaring hos deg. Vi tar oss tid til å utforske lokalene dine, diskutere med de ansatte og forstå hvilke systemer dere bruker i dag. Enten du ønsker å fornye eksisterende møterom eller utforme møterom i helt nye lokaler, tilpasser vi oss etter dine ønsker.
Vi utvikler løsningsdesign
Etter befaringen setter vi oss ned for å lage en løsning som er skreddersydd for deg. Våre erfarne tekniske rådgivere tar hensyn til dine behov, mål og budsjett. Vi tar utgangspunkt i de unike egenskapene ved dine lokaler og skaper en løsning som fungerer, og som ser bra ut.
Du får en dedikert prosjektleder
Etter at vi har satt opp planen, blir du tildelt en dedikert prosjektleder. Denne personen har som oppgave å koordinere alt fra innkjøp til installasjoner. Vi tar ansvar for at alt går knirkefritt, slik at du kan fokusere på din virksomhet. Din prosjektleder er alltid tilgjengelig for å besvare spørsmål, gi oppdateringer og sørge for at alt går som planlagt.
Support
Etter at løsningen er på plass, er vår støtte bare en melding eller en telefon unna. Vi forstår at teknologi kan være utfordrende, spesielt når den er ny. Derfor gir vi alle ansatte i din bedrift tilgang til vår support. Uansett om det er spørsmål om bruk, feilsøking eller optimalisering, er vi her for å hjelpe. Din suksess er vår prioritet, og vi er dedikerte til å være din pålitelige støtte gjennom hele reisen.
For Newsec var det viktig at installasjonene skulle smelte inn med arkitekturen.
Hos Nordic Choice har vi satt sammen 12 bøybare LED skjermer fra LG.
Et lite møterom med plass til fire-seks personer.
Vi gikk fra en million i utgifter på IT, til en brøkdel med løsningen fra Bravo. Løsningen er brukervennlig som gjør at alle har lært seg å bruke det, på tvers av alle brukere.
Michael Martinoux, driftssjef i Holm Eiendom
«Etter flere år med pandemi og hjemmekontor får stadig flere bedrifter øynene opp for verdien av
moderne videomøterom – for eksterne møter, eller fra hjemmekontor. Bravo er eksperter på å drifte
intuitive og fleksible møteromsløsninger, uavhengig av videoplattform. Det viktigste for oss er å forstå hva kunden ønsker å oppnå, og skreddersy løsninger som dekker behovet. Det betyr møteroms-
løsninger som er enkle å forstå for alle, uavhengig av teknisk nivå. Møterommene skal bare fungere.»
Lars Fridtun Brenden, Sales Manager i Bravo
Adresse
Grev Wedels Plass 9
0151 Oslo
2024 © Bravo Norge AS