– I sin enkleste form er Bravo en systemintegrator, forteller Mikael Osen, som kom inn som ny CEO i Bravo i 2019.
– Det betyr evnen til å løse kundenes konkrete utfordringer, men også evnen til å bruke teknologi til å forbedre våre kunders konkurransekraft i form av å skape opplevelser eller forbedringer i våre kunders kjernevirksomhet. I det sistnevnte scenarioet er Bravo med kundene på en reise som rådgiver og konsulent for konsepter som kan endre måten de jobber på dramatisk.
«Ingen poeng med fancy utstyr om ingen kan bruke det»
Bravo leverer mange ulike tjenester, men fellesnevnerne er teknologi og digitalisering. Trenger dere for eksempel å effektivisere den tekniske kommunikasjonen og prosessene på møterommet? Eller har dere mange videokonferanser og trenger en bedre løsning enn dere har i dag?
Kanskje noe av det viktigste Bravo bidrar med er i etterkant av installeringen.
– Vi legger stor vekt på rådgivning og veiledning rundt bruken av teknologien, slik at kundene våre får mest mulig ut av det. For det er faktisk ikke noe poeng med masse fancy utstyr dersom ingen klarer å bruke det.
Noen andre ting Bravo kan hjelpe dere med er hjemmekontorløsninger, smartbygg, nettverk, digital skilting (Digital Signage). I tillegg til spennende løsninger innenfor AR/VR, skybaserte løsninger innen SharePoint, Office 365, Teams og mye mer. Kun fantasien setter grenser.
Har du en spennende digitaliseringsidé for deres bedrift? Ta kontakt i dag for en spennende prat.
Bravo er opptatt av å sette seg inn i den enkelte kundes utfordringer, slik at de kan finne den teknologien som på best mulig måte kan løse deres problem, og snu det om til muligheter. Som Osen kan fortelle er Bravo fortsatt et ungt selskap. De ønsker å beholde den lekenheten og lettbeintheten de startet med, samtidig som de på seriøst vis skal takle kundenes behov, ønsker og krav.
Når det kommer til hvorfor Bravo ble opprettet, er talen klar:
– Opplevelsen var at det var noen større aktører som dominerte markedet. Dette etterlot seg et marked der det var mindre og mellomstore bedrifter med høye krav som ikke ble møtt, eller ikke fikk den rådgivningen de trengte fra disse større aktørene. Dette har vist seg å stemme og stemmer fortsatt. Vi opplever at dersom man først blir en Bravo-kunde så forblir man det!
Det har alltid vært viktig for Bravo å vokse sammen med kundene og stadig utvikle seg. Fremover skal de fortsette med det, nå ved å satse stort på kompetanseutvikling internt i alle ledd.
– Vi jobber strategisk og bevisst med kompetanse. Det er kompetansen hos våre ansatte som skiller oss ut fra våre konkurrenter, men dette er ikke noe som kommer gratis. Bravo skal overgå kundenes forventninger i alle ledd, slik at de ser på oss som en uunnværlig partner de kan stole på i mange år, sier Osen.
Det siste året har bedriften fokusert på å lage en skalerbar leveransemodell som vil øke kvaliteten på leveransene enda mer.
– Vi ser for oss ytterligere vekst, noe vi viser med stadig nyansettelser og ser for oss både en geografisk vekst, og vekst i produktspekteret. Det viktigste er at veksten ikke går på bekostning av leveransekraft og kvalitet; det skal være lik opplevelse fra en Bravo-leveranse uansett hvor i verden den blir levert og uansett hvilken løsning vi leverer også i fremtiden.
– Vi liker å kalle oss entusiastiske spesialister, og når vi klarer å være det smitter det også over på kundeopplevelsen. Ønsket er å fremstå som kreative, lyttende og kunnskapsrike. Målet er å ha fornøyde kunder der vi har løst utfordringene de har. I tillegg skal vi ha det morsomt på reisen, det skal være utfordrende, lærerikt og gøy å jobbe for Bravo – samtidig som kundene våre skal ha samme opplevelse, sier Osen.
Han avslutter: – Det skal være imponerende enkelt å være kunde hos Bravo.
Se også: Vi har levert innovative teknologiske løsninger til Hurtigruten!
Adresse
Grev Wedels Plass 9
0151 Oslo
2024 © Bravo Norge AS