For å henge med på utviklingen er det klart at vi må delta på Social Media Days. For deg som ikke vet hva Social Media Days er, så er det en arena hvor Norges mest anerkjente kommunikasjonsarbeidere samles for å dele erfaringer og å bli inspirert. Det er en to-dagers konferanse fullspekket med foredragsholdere fra kjente byråer, som gir oss innblikk i analyser og statistikk innenfor de sosiale plattformene vi har i dag. I tillegg til å vise mange caser, ment for å inspirere oss til å tenke litt utenfor boksen.
Når det er sagt fortalte Tone Helene Angsund, konsulent for Trigger at ønsker du å bygge kjennskap til en bedrift kan bannerannonser komme særdeles godt med. I vår bransje betyr det i praksis at hvis vi ser en artikkel i eksempelvis DN, hvor artikkelen inneholder utfordringer med hybride møterom eller utfordringer knyttet til implementering av nye IT-systemer, kan vi publisere banner annonser der og da i nyhetsmediet. Det forutsetter imidlertid at man er svært rask på foten og man raskt kan snu seg rundt, samt inneha den kompetansen som skal til for å få dette publisert på kort tid.
Disse punktene er det vi tar med oss fra årets Social Media Days og videre inn i arbeidet med å nå alle dere. Fordi vi vil ta sosiale medier på alvor, og vi vil ta dere på alvor.
Husk at hvis det er noe du savner på vår hjemmeside eller noen av våre sosiale plattformer, fyr av en mail til oss på post@bravosteps.no. Vi vil gjerne høre om hva du vil se mer av!
Vi blir glade hvis du vil følge oss på sosiale medier!
Vi kan hjelpe deg med den digitale infrastrukturen, enten du er en liten eller stor virksomhet. Ta kontakt så kommer vi raskt tilbake til deg!
2024 © Bravo Norge AS