Artikler

7 ting du kan forvente av Bravo som IT-partner

Totalleverandør, partner, en bedre halvdel – kjært barn har mange navn, men hva innebærer det egentlig å ha Bravo som IT-partner?
En mann og en dame som samarbeider for å løse et problem. Illustrasjon av hva det vil si å være en IT-partner.

Som en hvilken som helst partner i livet, er også en IT-partner enkel å samarbeide med, praten flyter lett, økonomien blir kanskje litt romsligere og etterhvert som vi blir bedre kjent så vet vi hva du trenger før du engang vet det selv. Hva du burde se etter i en IT-partner sånn generelt, kan du lese mer om her.

Men, om valget faller på gjengen i Bravo, kan du forvente dette fra oss:

🗺️ Vi kartlegger dine behov

Ofte sitter kundene våre med samme utfordringer, så veldig mye vet vi allerede før vi inngår et partnerskap, men alle er forskjellige og har varierende utfordringer innenfor sine bransjer. Derfor er første steg å finne ut hva dine utfordringer er. Hvordan kan vi optimalisere den digitale flyten hos deg, og hvilke systemer må snakke sammen?

👷‍♀️ Bravo 365 – leveranse, drift og sikkerhet

Se for deg at du kjøper masse legoklosser som du skal sette sammen. Men så viser det seg at du ikke har bruksanvisningen, og vet faktisk ikke hvilken ende du skal starte i. Kanskje du klarer å bygge noe, men så blir det ikke slik du hadde tenkt. Vi i Bravo har bruksanvisningen! Vi hjelper deg å sette klossene sammen – og kanskje viser det seg at du mangler en klosse, eller har flere enn du egentlig trenger? 

Etter å ha montert legomodellen starter selve driftingen og vedlikeholdet. Med Bravo 365 kan du være trygg på at vi holder programvaren og sikkerhetsfunksjonene oppdatert. I artikkelen “Bravo 365 – drift og forvaltning av Microsoft 365” får du et lite innblikk i hva tjenesten inneholder.

🤝 Personlig kjennskap og oppfølging

Hos oss får du en dedikert kontaktperson, slik at du kan ringe et kjent fjes som kjenner godt til virksomheten deres. På denne måten blir det enklere å kommunisere og jobbe sammen. Et tett samarbeid er avgjørende for at vi kan være en proaktiv IT-partner for deg og din bedrift. Kommunikasjon er nøkkelen for et godt partnerskap!

🧘 Fokus på dine kunder og ansatte

Ditt fokus er selvfølgelig å gjøre arbeidshverdagen til dine ansatte så enkel som mulig, og imøtekomme behovene til kundene dine. Her ønsker vi å jobbe sammen med deg. På samme måte som vi kartlegger dine behov, trenger vi også innsikt i hva kundene dine trenger. Vi jobber mot samme mål!

🤸‍♀️ Frigjøre tid

Noen IT-oppgaver vet dere selv hvordan dere løser best, og da skal vi legge til rette for at du får bruke tiden din på intern utvikling fremfor å gjennomføre basic IT-oppgaver som kunne vært automatisert (og som kanskje også er litt kjedelige, eller?). Vårt mål er å gi deg den tiden du trenger for å videreutvikle konsepter som gir merverdi til din bedrift.

🧑‍💻 Support og kundeservice 

Vi elsker å løse problemer! Ingen utfordringer er for små eller store for oss å løse. Om vi kan si det selv, har vi Norges beste folk på support som gir deg gode råd og veiledning. Bare hør hva Lise fra Bjørknes har å si om samarbeidet:

“Vi er veldig gode på det vi holder på med som er undervisning, men vi er ikke IT-eksperter og har ikke en egen IT-avdeling. Derfor ble det veldig viktig for oss å ha en totalleverandør som kunne være til stede ved behov, som vi kan få en tett relasjon til og som gir oss den tryggheten vi trenger” – Lise Kratter, Bjørknes Privatskole  

Mer om hva vi har gjort hos Bjørknes kan du lese her!

💰Kostnadseffektivitet

Hvor godt føles det ikke å spare litt penger in this economy? At din IT-avdeling skal bruke tid på grunnleggende IT-oppgaver som ikke tilfører noen direkte verdi til selskapet er bortkastet tid, spør du oss. Med Bravo som IT-partner håper vi du kan spare litt utgifter slik som Holm Eiendom har gjort:

 “Vi gikk fra en halv million i utgifter på IT, til en brøkdel med løsningen fra Bravo. Løsningen er brukervennlig, som gjør at alle har lært seg å bruke det – på tvers av alle aldre.” – Martin Martinoux, Driftssjef i Holm Eiendom. 

Se hvordan Holm Eiendom gikk fra fysiske servere til skyen!

Hvilken IT-partner trenger du?

Som tidligere nevnt har alle våre kunder ulike behov innenfor IT. Er du nysgjerrig på hvilken rolle vi kan spille som din IT-partner? Send oss en mail med litt info om deg og din bedrift, eller ring oss for en uforpliktende prat. Vi snakkes!👋

FAQ

Vi i Bravo er opptatt av å ha et tett samarbeid med en god dialog. Hos oss får du en dedikert kontaktperson, slik at du ikke trenger å forholde deg til noen ukjente fjes hver gang du tar kontakt. Vi mener at en tett relasjon er avgjørende for et godt og proaktivt samarbeid.
Bravo 365 er kort sagt leveranse og drift av dine Microsoft 365 løsninger. Det er ikke alltid like enkelt å vite hva man trenger og hvordan man skal sette legoklossene sammen. Med stort fokus på skreddersøm og sikkerhet hjelper vi i Bravo deg med dine Microsoft 365 løsninger.
Vi vet at to to-lista di er kjempelang, og noen ganger kan den se litt kjedelig ut. Når vi tar over oppgavene som faktisk kan gjøres av noen andre enn deg, håper vi du får tid til å gjøre IT-oppgavene bare du kan gjøre i din bedrift.
Det har vi! For eksempel Holm Eiendom og Bjørknes! Du finner casene linket i denne artikkelen, eller under menypunktet “kundehistorier”.
Gjengen i Bravo elsker å være kreative! Vi jobber for å være proaktive gjennom god dialog med våre kunder. Vi jobber tett med kundene våre for å identifisere nye muligheter og utfordringer, og tilbyr løsninger som hjelper dem å være i forkant av utviklingen.
Del gjerne:

Flere imponerende enkle artikler

Vi gjør de digitale stegene for deg - imponerende enkelt!